Blueglue

ACOMWARE PŘICHÁZÍ NA TRH S NOVOU KREATIVNÍ AGENTUROU BLUEGLUE

kreativa

Po ročních přípravách uvádí společnost Acomware na trh novou kreativní agenturu Blueglue. Finálním krokem bylo spojení dvou dynamicky se rozvíjejících oddělení, která za poslední rok vyrostla o více než 360 %. Služby Blueglue již v současnosti využívá například OFFICEO | Office Depot, Tescoma, MOBIL.CZ, SCONTO nebo Astratex. Novou agenturu tvoří 20 specialistů v čele s Pavlem Paradýsem, […]

Read more >

KRIZOVÁ KOMUNIKACE NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH

marketing

Mnoho firem v posledních dnech řeší, jakým způsobem komunikovat na sítích se svými zákazníky. Vyzpovídali jsme Pavla Paradýse, který nám předal několik rad a doporučení. A jak tedy řešit krizovou komunikaci na sociálních sítích? Poslechněte si naše tipy. Nemáte čas na zhlédnutí videa? Přečtěte si jeho přepis níže. 1. Co je nejčastější příčinou vzniku krizové komunikace? Vesměs […]

Read more >

ATRIBUČNÍ MODELY A ZDROJE NÁVŠTĚVNOSTI Z FACEBOOKU

marketing

Atribuční modely jsou způsob měření dat v analytických nástrojích, který vám pomůže spravedlivěji hodnotit přínos jednotlivých kanálů za uskutečněnou konverzi. S jejich pomocí přesněji vyhodnotíte kampaně a blíže pochopíte cestu zákazníka. Na příkladu Facebook kampaně vám ukážeme, jak vám tento způsob vyhodnocení otevře oči. Přivedl vám zákazníka Facebook, nebo Google? Bylo by skvělé, kdybychom mohli […]

Read more >

SOCIÁLNÍ SÍŤ CLUBHOUSE – PŘÍBĚH O ELITÁCH, FOMO A CENZUŘE

marketing

O nové sociální síti Clubhouse jste už nejspíš slyšeli. Není totiž téma, které by marketingovým světem v posledních dvou týdnech hýbalo víc. Proč se ale nová platforma stala tématem číslo jedna a jaká je její budoucnost? V jednoduchosti je síla Tvůrci sociální sítě Clubhouse přikročili k nevídanému konceptu. Založili síť, která nefunguje na základě chatu, […]

Read more >